Przejdź do treści

Cennik usług:

Serwis regulacyjny MINISerwis podstawowy STANDARDSerwis rozszerzony MAX
● Regulacja hamulców
● Regulacja przerzutek
● Kasowanie luzów piast
● Kasowanie luzów sterów
● Smarowanie napędu
● Sprawdzenie połączeń śrubowych
● Kontrola ciśnienia w oponach
● Regulacja hamulców
● Regulacja przerzutek
● Kasowanie luzów piast
● Kasowanie luzów sterów
● Smarowanie napędu
● Sprawdzenie połączeń śrubowych
● Kontrola ciśnienia w oponach
● Pompowanie amortyzatora/dampera
● Sprawdzenie ogumienia
● Przegląd oświetlenia
● Centrowanie kół (nie dotyczy karbonowych)
● Wymiana kasety/wolnobiegu/łańcucha (jeśli będzie taka potrzeba)

● Regulacja hamulców
● Regulacja przerzutek
● Kasowanie luzów piast
● Kasowanie luzów sterów
● Smarowanie napędu
● Sprawdzenie połączeń śrubowych
● Kontrola ciśnienia w oponach
● Pompowanie amortyzatora/dampera
● Sprawdzenie ogumienia
● Przegląd oświetlenia
● Centrowanie kół (nie dotyczy karbonowych)
● Wymiana kasety/wolnobiegu/łańcucha (jeśli będzie taka potrzeba)
● Konserwacja piast (czyszczenie i smarowanie ewentualna wymiana łożysk)
● Konserwacja sterów (czyszczenie i smarowanie ewentualna wymiana łożysk)
● Konserwacja suportu (czyszczenie i smarowanie lub wymiana na nowy)
● Czyszczenie napędu (łańcuch, kaseta/wolnobieg/ mechanizm korbowy)
150 zł250 zł450 zł

Podane ceny nie zawierają części potrzebnych do wykonania usługi. Kosztorys części zostanie sporządzony po oględzinach roweru.

USŁUGA EXPRESS (poza kolejką) + 100% za robociznę (części normalnie)

Ogumienie:

  • Wymiana dętki (standardowy rower bez pełnej osłony łańcucha, piasty biegowej, hamulca rolkowego, silnika) – 30 zł
  • Wymiana dętki wraz z oponą w jednym kole – 35 zł
  • Wymiana dętki lub opony (rower bez pełnej osłony łańcucha, z hamulcem rolkowym, bębnowym lub piastą biegową) – 60 zł
  • Wymiana dętki lub opony (rower z silnikiem, pełną osłoną łańcucha, z hamulcem rolkowym, bębnowym lub piastą biegową) – 90 zł
  • Wymiana opony w systemie Tubeless – 75 zł
  • Konwersja koła do systemu Tubeless – 100 zł + części
  • Wymiana uszczelniacza z czyszczeniem opony – 120 zł
  • Uzupełnienie uszczelniacza w oponie – 30 zł

Koła: 

  • Centrowanie koła – 50-80 zł
  • Centrowanie koła z silnikiem elektrycznym – 80-100 zł
  • Centrowanie z użyciem tensometru (odchylenie siły naciągu maksymalnie do 20%) – 120 zł
  • Centrowanie koła karbonowego – 120 zł
  • Budowa koła (dobór rozmiaru szprych, zaplecenie, centrowanie, założenie ogumienia na życzenie klienta) – termin realizacji do 14 dni – 150 zł 
  • Budowa koła karbonowego (dobór rozmiaru szprych, zaplecenie, centrowanie, założenie ogumienia na życzenie klienta) – termin realizacji do 14 dni – 180 zł
  • Przeplecenie koła na nową obręcz/piastę – 150 zł
  • Wymiana szprychy w kole, bez centrowania – od 20 zł
  • Wymiana szprychy w kole z centrowaniem – od 75 zł
  • Przeplecenie / budowa koła z silnikiem elektrycznym (dobór rozmiaru szprych, zaplecenie, centrowanie, założenie ogumienia na życzenie klienta) – termin realizacji do 14 dni (samo koło) – 200 zł
  • Przeplecenie / budowa koła z silnikiem elektrycznym (dobór rozmiaru szprych, zaplecenie, centrowanie, założenie ogumienia na życzenie klienta) – termin realizacji do 14 dni (z demontażem) – 220 zł

Regulacje:

  • Regulacja przerzutki tył lub przód – 35 zł
  • Regulacja hamulca bez odpowietrzania – 35 zł
  • Regulacja hamulca hydraulicznego z odpowietrzeniem – 100 zł
  • Regulacja sterów (kasowanie luzów) – 30 zł
  • Regulacja haka przerzutki tylnej – 30 zł

Wymiany: 

  • Wymiana wolnobiegu lub kasety – 35 zł
  • Wymiana zapieczonego wolnobiegu – od 60 zł
  • Wymiana linki i pancerza bez regulacji – 20 zł
  • Wymiana linki i pancerza hamulca/przerzutki, z prowadzeniem wewnętrznym (bez regulacji) – 50 zł
  • Wymiana suportu i/lub mechanizmu korbowego – 60 zł
  • Wymiana mechanizmu korbowego – 40 zł
  • Wymiana kompletnych sterów – 70 zł
  • Wymiana łożysk sterów – 40 zł
  • Wymiana widelca – 70 zł
  • Wymiana widelca i sterów – 100 zł
  • Wymiana wspornika kierownicy – 35 zł 
  • Wymiana kierownicy – 50 zł
  • Wymiana pedałów – 20 zł
  • Wymiana łańcucha – 30 zł
  • Wymiana siodełka – 30 zł
  • Wymiana sztycy siodełka – 30 zł
  • Wymiana sztycy na sztyce regulowaną (dropper) – 100 zł
  • Wymiana chwytów – 20 zł
  • Wymiana manetki przerzutki (bez regulacji przerzutki) – 40 zł
  • Wymiana przerzutki tył/przód (bez regulacji) – 40 zł
  • Wymiana haka przerzutki tylnej z regulacją – 40 zł
  • Wymiana kółek przerzutki tylnej – 30 zł
  • Wymiana ramy – 600 zł
  • Wymiana kompletnego hamulca z regulacją (bez odpowietrzenia i skracania przewodu) – 60 zł
  • Wymiana dźwigni hamulca (bez odpowietrzania) – 30 zł
  • Wymiana płynu w hamulcach hydraulicznych, odpowietrzenie układu i regulacja – 100 zł
  • Wymiana przewodu hamulca hydraulicznego, skrócenie przewodu, odpowietrzenie – 120 zł
  • Wymiana dźwigni hamulca hydraulicznego, skrócenie przewodu, odpowietrzenie – 120 zł
  • Wymiana kompletnego hamulca hydraulicznego z regulacją (z odpowietrzeniem i skróceniem przewodu) – 150 zł
  • Wymiana tarczy hamulca tarczowego / centrowanie tarczy – 25 zł
  • Wymiana jednej pary klocków lub okładzin hamulca wraz z regulacją – 45 zł

Serwis złożonych elementów:

  • Serwis piasty – 50 zł
  • Serwis piasty z przerzutką wewnętrzną – od 150 zł
  • Serwis widelca amortyzowanego (czyszczenie, wymiana olejów i uszczelek dolnych goleni) – 150 zł (bez części)
  • Pełny serwis widelca amortyzowanego (czyszczenie, wymiana olejów i wszystkich uszczelnień) – 300 zł (bez części)
  • Serwis sztycy amortyzowanej (sprężynowej) – 120 zł
  • Serwis pedałów SPD (strona) – 60 zł 

Akcesoria: 

  • Montaż błotników (pręty) – 80 zł
  • Montaż akcesoriów (błotniki, lampki, stopka, licznik, uchwyt na bidon) – 15-50 zł
  • Montaż manetki blokady amortyzatora – 30 zł
  • Montaż/wymiana owijek kierownicy – 60 zł 

Pozostałe prace mechaniczne: 

  • Gwintowanie mufy suportu – 80 zł
  • Montaż roweru z paczki z regulacjami – 150-250 zł
  • Budowa roweru z części – 600 zł
  • Smarowanie łańcucha – 10 zł
  • Konserwacja sterów – 50 zł 
  • Rozkucie łańcucha, skrócenie i połączenie spinką – 20 zł (bez części)
  • Dokręcenie wszystkich połączeń śrubowych –  30 zł
  • Skrócenie kierownicy – 60 zł
  • Nabicie gwiazdki sterów – 25 zł
  • Konserwacja sprzęgła Shimano Shadow – 80 zł
  • Mycie napędu (łańcuch, kaseta, mechanizm korbowy) + smarowanie – 100 zł 

Podane ceny nie zawierają części potrzebnych do wykonania usługi. Kosztorys będzie zrobiony po oględzinach roweru.

Ceny zawierają podatek VAT. Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego